Svar till anonym!

Anonym om Något har hänt!!:
Nu skräms du med överskriften ;) "Något har hänt!!".. Min första tanke var "har vattnet gått?!, slemproppen kanske eller värkar?!". Och så var det bara datakrångel :) hehe


SVAR:

Haha du detta är hemskt för mig :P Jag blir tokig! Och inte nog med att datorn ska krångla med cookies, mitt vardagsrumsbord rasa framför fötterna på mig!! ÅH jag blir tokig. Inte min dag idag, så jag antar att något vatten eller slempropp inte heller vill gå idag! J*vla skiiiiit! :p


TILL ALLA DÄR UTE!
Finns det någon som vet hur man får cookies att fungera? Eller vad man nu ska göra! Jag kan inte ladda upp bilder i bloggen och jag börjar bli måttligt irriterad på detta nu så all hjälp som kan fås mottages med ett stort leende!! :P Jag har iaf testat med att kolla det där med cookies på kontrollpanelen osv och det är ifyllt som det ska! Vad är felet?


Kommentarer
Postat av: Louise -Lokes mamma

Tror felet ligger hos blogg.se för de har stått så på min med idag, bara idag :-/

2011-06-23 @ 22:30:31
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0