Nu blir det såhär!

Jag kommer varje dag jag kommer gå plus, alltså ex: BF + 1, BF + 2 osv osv, så kommer jag skriva ett inlägg med rubriken vilken dag det är och i de inläggen kommer jag skriva av mig om min längtan, det dryga, mina känlsor och tankar runt det hela. Så alla ni som inte vill läsa om bebistjatet som endel kan tycka att det är ska då alltså undvika mina BF + .. inlägg från och med imorgon (såklart). Bra då va det sagt ;)

Annars så har jag nyss slappat i soffan med Krikke till en Johan Falk film. Gud va dålig skådespelare "Johan Falk" är :P Men bra filmer är det och roligt att höra hans "Va fan" och "Okej" hela tiden, haha. Finns ett klipp på youtube som jag kan skratta mycket åt ibland. En hel samling av hans "Fan" fras, haha!

Nej men vad gör man då? Kanske ska ta sig något att äta? Jaa, fördriva tiden lite!
Hörs sen och jag ska försöka va lite roliga då, lööööver.




Bjuder på en gammal bild från en dag då jag va på ett jobb i tyskland med Ellen..
Det är inte jobboutfiten ni ser på bilden, men nästan! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0