Bedtime!

Ska gå och lägga mig nu tänkte jag! Imorgon kommer inlägg där ni får se korgarna till skötbordet tänkte ja. Vi får se om mms inläggen kommer upp i natt för isf får ni en liten smygtitt på dem redan då! Jag lovar er också att jag ska lägga upp text om vecka 38 som vi gick in i idag :) Har inte blivit att jag grejat med det då jag fixat så mycket annat här hemma.

Jag har bl.a lagt på en ny duk på köksbordet som jag köpte i Norge. En tunn och fin en. Den är så fin att jag skulle kunna göra den till en sjal till mig själv om jag skulle tröttna på den som duk :P haha. Den är i typiskt sjaltyg som det är nu med spetskanter. Ja det är väl de som fattas på den, skulle den ha de kanterna så skulle man kunna tro att det är en sjal när man ser den ligga i en hög. Skulle vilja ha nya köksmöbler men de får bli längre fram de. Skulle så gärna vilja ha ett trädbord med snygga skinnstolar till, tycker det är skitsnyggt! Nåja, jag bjuder här på en dålig bild på en del av vårt kök. Tar en bättre bild på duken någon annan dag! Mycket finare i verkligheten än på bild.

Godnatt på er, vi hörs imorgon!


(Som sagt, dålig bild tyvärr men den får duga så länge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0