Linda har klickat!

Jag nämnde ju tidigare att jag fått så kallade Nelly pengar av Nelly.com för att det krånglat med mina skor tidigare som bara va fel och sen fick jag inte hem några. Skorna va ju från tjejkvällen men jag tyckte att jag hade ju rätt till ett par som alla andra. Hur som så fick jag ju Nelly pengar som jag nu shoppat för. Fick bli 3 saker och dessa valde jag:



Söt sommarklänning jag hoppas på att kunna använda i sommar på varma dagar med mina converse och kanske min jeans eller skinnjacka till! Snyggt!



Slappt och snyggt linne som blir snygg att ha till svarta jeans eller några snygga leggings!



Och slutligen en randig lite kortare tröja som blir snygg att ha till jeans!


Kommentarer
Postat av: Josse

Den första klänningen har jag. Supersöt! Men konstigt tygmaterial. Stel i ganska kort. Dock har ja bara provat den en gång.

2011-07-15 @ 18:32:34
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: fia

haha jaa, fast det är en redig fontän spya!:p



ja, hon tycker det är mycket skönare, förut gjorde det ont när hon låg åt det hållet muskeln var kortare, men det har verkligen blivit bättre :)

2011-07-15 @ 21:44:39
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0