Fortsätter med sms-inlägg idag!

Vill säga tusen tusen tack för era fina kommentarer :) Vi mår bra och allt gick efter lite hinder på vägen bra. Jag kommer skriva en förlossningshistoria där jag kommer berätta om klockslag på händelser, känslor och rädslan som svämmade i rummet. Ni förstår när ja skriver berättelsen :) Kan berätta att lillan vägde hela 3855g och var 52cm! Kan samtidigt passa på att säga Grattis till Simon Renhult som var den enda som gissade på 1/7 som födelsedatum :) Så nu vet ni iaf vad stor hon va :) vi hörs av snart igen snälla ni :):) Kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

man blev lite rädd, när man läste att det "svämmade rädsla i rummet" :( usch usch, hoppas inte det va allvarligt bara :/ , och att det gick bra sen?

2011-07-03 @ 01:46:14
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Skönt att allt är bra med er och att ni äntligen fick eran lilla prinsessa :) Ska bli spännande att läsa din förlossningshistoria, jag är nyfiken, så man hänger med mer!



Kram på dig bästa Linda, Mamma Linda :)

2011-07-03 @ 11:15:30
URL: http://emawa.blogg.se/
Postat av: fia

ja, vi hade tur att det gick så bra..



åhh, stora tjejen då, men inte så stor ju! :)

ja jag förstod att du var öppen då faktiskt, brukar vara så när man går med oregelbundna värkar också, att man kan vara öppen ett par cm! :D



oj, låter inte kul att det var hemskt :O

ska bli kul att läsa iaf!

kram på er!

2011-07-03 @ 11:19:24
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0