Tipsa mig så är ni gulliga!

Jag antar att jag och min pojkvän inte kommer vara de enda som ska kika på Oscarsgalan kl 23.00 på kanal 9? Eftersom han är sjuk min kärlek så ska vi bädda ner oss i sängen sen och kika i sovrummet. Han ligger iofs redan där inne men jag förflyttade mig till vardagsrummet när BB började. Hur som helst så kan det väl inte bli annat än bra när det är Filip och Fredrik som är med i rutan sen. De grabbarna är väldigt roliga på ett ganska naturligt sätt tycker ja :) (eller.. de känns naturliga iaf, kanske man ska säga).

Jo förresten, jag tänkte på det jag är ute efter till lilla pluttan's sovhörna. Jag va ju in förut och bytte hennes täcke, som vi olyckligtvis råkat ta fel storlek på. Så nu har hon ett större att gosa sig med när hon ska sova! Men det jag är ute efter är gosedjur, MJUKA som attans. Ni vet det finns ju verkligen jäääättemjuka gosedjur som man bara smälter av att ta i. Jag letar efter sådana, har ni några tips på affärer eller hemsidor där jag kan hitta sådan? De ska vara fina och ljusa i färgen helst men det är inget krav! Har ni tips på vart man kan hitta dem så snälla tipsa mig :) Jag har hittat två på ett ställe här i stan jag är intresserad av, men vill gärna kika runt innan jag köper.



Bilden är lånad här ifrån.
Är sugen på två kaniner där ifrån också faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Malin Bryggegård

Jag köpte supermjuka gosedjur till mina systerdöttrar på Åhlens för några år sedan, kanske titta där? :)

2011-02-27 @ 22:45:24
Postat av: J

Det ska finnas sådana på Rosenhills blommor på centralsjukhuset i karlstad som jag minns från när jag var där och jobbade. Väldigt mjuka och mysiga

2011-02-27 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0