Taco och mys

Hello! Nästan nyligen vinkat tjejerna hejdå efter en trevlig fika men mycket skratt och prat om diverse saker. Kul att se N vilket inte va igår och även J som va ett litet tag sedan. Vi försökte bland annat ragga mjölk genom fb, utan lycka dock, så kaffe blev det inte för mig då jag vill ha med mjölk. Eller koppen stod framme och kaffet va där i, ifall jag ville köra med bara socker, men icke.

Nu ska jag laga iordning lite tacos och kolla klart på Love and other drugs. Blir lite mys här framför tvn tills det är dags att åka mot jobbet sedan. Rally istan ikväll ju så, denna helgen blir det nog fullt ös på jobbet!

Nu plinga micron, så jag ska in mot köket och steka upp köttfärsen nu. Vi hörs efter filmen :)



C R A V I N G ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffe utan mjölk funkar inte!



Ha en trevlig helg Linda!

2011-02-11 @ 18:19:01
Postat av: Emma

Muuuums med tacos!! :D

2011-02-11 @ 18:58:11
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0