Solsidan

Jag och hjärtat har placerat oss framför tvn i sovrummet så vi ligger och kollar på Solsidan. Jag tänkte kika in här snabbt och berätta att jag kommer visa tröjan jag köpte häromdagen i ett inlägg efter att  Solsidan är slut.

Förresten så såg jag på Sons of anarchy förut och nu jäklar är det spännande, nästan så man blir lite irriterad :P hehe. Till de blev det tacos så just nu är jag proppmätt! Stackars hjärtat har bara ätit yoghurt och flingor idag. Min sjukling då..

Men nu börjar de igen! Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: sofia

OOOH du svara :D om du visste hur glad det gjorde mig! :DD:DDDDDDD:D:DD:D:D:D

Gud vad kul några namn som du vet till bebisen? :)

Jag tycker ni är riktigt grymma och vill verkligen att du ska fortsätta att sjunga sen! Jag sjunger också ;) ha det bra ;P

2011-02-27 @ 21:24:06
URL: http://sofiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0