Så klart!

Gick upp i morse, tittade på mina händer.. WOOOW!! Haha, ja den som säger att de inte fått färg ljuger ju. Dock liute för mycket färg. Att jag aldrig lär mig att de räcker med att spraya över dem EN gång, inte tre. Som tur är försvinner det ju! Sen ringde jag BM för att boka en tid för vecka 25 som jag totalt glömt bort. Nej men då har de kursdag idag, så klart ;) haha. De är alltid iväg på något när jag ska ringa, men det är bara att ringa imorgon igen.

Krikke kom hem för en stund sedan redan så jag tänkte jag skulle fixa lite mat till oss strax. Sedan blir det att fixa sig och åka in mot stan. Men ett inlägg innan stan får ni, så vi hörs om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0