No. 1

Här kommer första delen med shoppingen. På bilderna ser ni alltså lite shampoo & balsam som jag hoppas är bra. Har hört mycket bra om det iaf så hoppas de är lika bra på mitt hår. Ni ser också lite sminkborttagningsdukar eller vad man ska kalla dom och en hårfäg. Ska testa lite mer mörkröd denna gången och se hur de blir. Är så jäkla töligt att få det där jätteljusa i hårbotten när man färgar med den illröda :P Får hoppas att denna ger lika bra färg på resten bara! Och ja som ni ser fick jag även med mig lite trosor hem. Älskar nya underkläder! Samma sak gäller nya strumpor, det är ju hur gött som helst :)






Jag köpte även en tröja. De bilderna har jag inte kikat igenom ännu så de kommer upp om ca 1 timme, max.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska INTE färga håret när du är gravid!!!

2011-02-24 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0