När ingen ser eller hör

...springer jag runt här hemma och sjunger på alla möjliga låtar. Oftast smöriga låtar på något konstigt vänster. Mamma skulle dessutom skratta om hon skulle komma på mig när jag får för mig att springa runt här hemma och sjunga på ABBA, haha. Hon skulle nog bli lite stolt ändå ;)

Jag kan garantera att alla toner är inte vackra,
men visst är det kul att sjunga när ingen annan hör? ;)


(bild från min och Elenas - KICK's - första releasefest!)


Vad gör DU när ingen ser eller hör? ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA, glömmer aldrig de gamla tiderna då du så vackert och inlevelserikt sjöng för mig i fotöljen hos din mamma. Nordman för hela slanten :)

2011-02-19 @ 18:13:44
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: EvelinaFredin

jag höjer volymen och springer alltid runt och sjunger,

eller så springer jag bara runt i huset i bh,trosor och strumpor tills ngn kommer hem, då sitter jag oskyldigt med en filt runt mig i soffan och spelar tv-spel ^^

2011-02-19 @ 21:50:21
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0