Namn på vår flicka.

Att det ska vara så svårt att komma på ett namn vi båda gillar. Svårare än jag trodde faktiskt.
Jag har ju ett namn jag bara ÄLSKAR medans krikke inte tycker om det för att hon ska heta det hela livet :P haha. Men det är enligt mig och många andra ett otroligt fint namn. Men jag måste ha med mig min kära man på det. Han har ju också ett namn han gillar men jag tycker det är för alldagligt på något sätt. Men jag har sagt att hon får gärna heta det i mellannamn om han vill det! Jag gör det ju även för att vara snäll, så han ska "smaka" lite mer på det namnet jag tycker så mycket om. Bara smaka liiite på det, så kanske kanske han tycker om det mer och mer. Namnet är ett dubbelnamn, men ett ganska kort sådant. Det är en blandning mellan ett vackert namn och ett namn jag tagit från en rockstjärna, när jag väl satte ihop dem tänkte jag på just den rockstjärnan iaf!

Namnet jag vill ha är både vackert och rockigt tycker jag, precis som jag och krikke är! Vackra och rockiga, haha nej det kom ut fel jag vet. Men det är såååå fint och jag bara vill att hon ska heta *****...

Vår älskade lilla dotter, hur ska detta sluta? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tänker på barnnamn hela tiden!

Och några namn som jag tycker om är Melissa, Vanessa, Och sedan mitt dröm namn om jag får en flicka. Novalie. :)

2011-02-08 @ 23:14:09
URL: http://idaannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0