Men mer snö?

Åh vad jag är trött på denna dumma snön och nu kommer det mer? Det öser ner utanför våra fönster. Hade det varit december hade det varit mysigt, men inte nu i februari. Vill ha vår nu!
Snöar det hos er också?

Funderar på vad jag ska göra idag.. I och med att vädret inte är det roligaste och älsk ska iväg på begravning (R.I.P D.A) så blir det väl en relativt lugn dag. Känner dock inte bara för att vara hemma. Men vi får se hur det blir!

Jag ska börja dagen med att laga mat nu iaf. Kyckling och ris står på menyn :)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: chris

Oh va gott med kykling och ris vi tar fisk någon dag om ni vill ha. ja denna j-vl snö nu räcker det

puss på dig

2011-02-10 @ 12:53:08
Postat av: emma

Här snöar det också, och blåååååser! Man vill inte ens gå utanför dörren, men jag måste det :P



Gott med kyckling och ris, det åt jag igår :D Ikväll blir det tacos!

2011-02-10 @ 12:57:19
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, här i Sthlm snöar de, hatar all snö.. och som du säger, hade det varit i december hade man inte brytt sig så mycket, men inte i februari! tråkigt med begravning, men sånt är livet tyvärr..

2011-02-10 @ 14:51:25
Postat av: EvelinaFredin

Det snöar här utanför hudiksvall med,

det är nog det hemskaste som finns på vintern,

eller ja, det SKA inte snöa nu,

okej om de hade varit i januari eller så,

men INTE I FEBURARI, vill ha slut på denna kyla nu,

hade lunchrast, så kollade vi ut - snöade massor,

tittade ut igen på våran engelska lektion vid kvart i tre,

ser att det blåser och snöar jätte mycket,

sen när jag skulle GÅ hem vid 16, SNÖÖÖAR..

såg inte ens vägen :o

så jobbigt var deT!

gud vad gott med kyckling :) mums!

2011-02-10 @ 19:53:55
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0