Kyckling och ris!

Ja nu ska jag äntligen fixa iordning min kyckling och koka ris. Eller de är redan igång ute i köket. Kyckling i ugnen och riset i grytan. Skulle lagat det till mat tidigare idag men blev lat och värmde lite lasagne ist. Så nu ska det blir gott med den kryddiga kycklingen och det goda riset med Uncle Bens sås på :)

Har annars bara varit hemma idag. Inte orkat mig ut i vädret alls faktiskt. Tänkte trotsa det tidigare idag men det va så skönt här hemma. Har ställt i diskmaskinen och kört den så ska plocka ur den sen efter maten, så har man det gjort. Skönt att bara ta det lugnt och pyssla lite :)

Undrar om man skulle se på en film sen ja? Älskling ser på hockey men kommer väl hem efter det tror ja. Ska kolla med han då om han är sugen på film eller inte :) Om jag känner oss rätt så blir det oavsett film eller inte lite How i met your mother i sängen sen :) LO... wait for it... VE... wait for it... LY!

Vi har ju inte sett på Love and other drugs än heller. Men när vi väl gjort det så kommer jag skriva och berätta om den här, vad jag tyckte och så :) Men nu måste jag rusa in i köket!

C ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0