Ingen har väl missat?

Nej precis, ingen har väl missat att Big Brother kör igång igen. Första avsnittet sparkas av ikväll, om 20 min för att vara exakt nu när jag tittar på klockan. Jag kommer förmodligen följa det som jag gjort tidigare år, då jag faktiskt tycker att det kan vara jäkligt roande att se på! Jag antar att jag inte är ensam bland mina läsare med att titta på det men måste fråga, ska ni titta på BB 2011?



Till annat på tvn: För en stund sedan så va det ju solsidan i vanlig ordning på tvn och självklart kikade man på de. Det är ju ett jäkla tjat om rollen Ove Sundberg, och ja han är rolig på sitt sätt men jag börjar samtidigt bli jävligt trött på den snåla idioten. Kan bli så frustrerad över hur han är. Usch :P

Innan Solsidan va jag in till mina kissekatter hos mamma. Mamma är och jobbar så jag va dit och gav dem lite mat och gosade massa med dem. De får en verkligen att bli glad de där hårbollarna :) ♥
Men nu ska jag ta mig en skål med Loops och mjölk och krypa upp i soffan och invänta BB som börjar om 10 min. Igår såg vi på 3 filmer, men mer om det sen. Nu BB!


Kommentarer
Postat av: EvelinaFredin

jag tänkte kika på BB, men fastnade tyvärr för Wallander istället,

skitdåligt att det är samma dag & tid :(

var avsnittet bra eller?:)

2011-02-20 @ 23:16:52
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0