Hejdå vecka 23

Ja, imorgon går vi alltså in i vecka 24 och då även in i en ny månad (eller om det är när veckan är slut vi går in i en ny månad?) Hur som helst så är vi då/snart inne i 6:e månaden! Låter så mycket :D

Jag har iaf haft en jättebra vecka. Mått bra och varit glad! Känts helt underbart när hon sparkar så tydligt nu och folk kan se på magen när hon sprakar. Det är en så sjuk men underbar känsla när man får känna sin egen lilla ögonsten sparka och röra sig där inne! Det jag har börjat känna är att jag får lite ont i ryggen av att sitta för mycket så det blir endel ställnings byten i soffan när jag sitter och tittar på tv. Det är ju då skönare att ligga i sängen och glo :) Har haft endel cravings denna veckan men känner idag att det avtagit mycket. De senaste 3 dagarna har jag känt ett sug hela tiden, nu känner jag inget alls (tack och lov, haha). Just ja, min mage har börjat5 spännas ut lite så min navel har ändrat form. Den är på något sätt mindre och mer rund. Ganska gullig tycker jag, hehe. Tycker magen ser mer ut som en gravidmage nu än en klumpis bara! Så ja det tycker jag bara är kul :)

Vi tackar iaf för att denna veckan är slut och välkomnar nästa med öppna armar!
Känns som tiden står still ju.. Men med dessa ord avslutar vi med en bild på oss i kläder! Bild för vecka 23 kanske kommer ut sen om jag hinner lägga in bilderna på magen. Ni får hålla utkik så får vi se :)



Ps. Till er som undrar om hennes namn.. Ni ska få veta det. Tänker hålla lite till på det. Kan ni gissa vad det är? ;) Ni som vet ber jag INTE att kommentera :P haha. Ds.


Kommentarer
Postat av: Tina Sandberg

Ja gissar på Tina för de är ett fint namn XD

2011-02-22 @ 23:12:42
URL: http://www.jewelleds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0