Bra söndag!

Jag skrev ju förut att vi skulle ut och kika lite. Enda jag fick med mig hem var en mascara, nödvändigt dock då den jag har nu inte är någon stor favorit, alls. Blir bara klet av allt tycker ja. Så nu blev det en gammal hederlig Isadora. Vi kikade även på filmer och så men de vi blev sugna att se på har vi ju redan så detta med film blev ju billigt :P

Vi har nyss tjockat oss med lite pizza. Gott va de men jag måste ge mig med all skitmat jag stoppar i mig. Kommer ju rulla fram tillslut :P Tjock blir jag vare sig jag vill de eller inte, men onödigt tjock behöver ja inte bli! På tal om tjock så syftade jag ju på att jag bär på pluttan så klart. Hon sparkade såpass hårt att det syntes en buff på magen :) Så himla gosigt! Mammas lilla vilda älskling där inne :)

Ska se om vi ska se på någon film här hemma strax. Blir förmodligen någon komedi, som vanligt! Skräckfilm är ju inte så mycket till val här då det finns en i hushållet som inte gillar det allt för mycket, och det är inte jag, jag gillart :P


Kommentarer
Postat av: Evelina Fredin

har du sett the marsh (eller marsch) venne hur de stavas :)



gillar inte skräckfilmer alls, men när min vän fyllde 14 förra året så kollade vi på den, jag tror alla låg under filtar och höll för öronen

hehe, har du inte sett den så borde du titta:)

vet inte vad du gillar för slags skräckfilmer, men du kan väl se om du gillar den :)



eller filmen ''DET''

med en clown på omslaget, :)

hoppas ni haft en bra dag, kram

2011-02-06 @ 22:07:34
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: emma

fy åt pizza idag jag med... nu är man bara äckligt mätt haha

2011-02-06 @ 23:57:49
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0