Bildregn - med en liten varning.

Lite bilder som jag pratade om förut när jag va på Malta och hälsade på början av sommaren 2009! Hittade dem på internet nu. Har ju inte haft några bilder alls innan de! Dessa fick jag tag på iaf :) Och kan säga redan nu att det va ju rena barnkalset.. Ja ni ser när ni ser bilderna.


Jag hittade jordklotet gjort i sten.



Mitt i natten, mot morgonkvisten där så intar vi en båt. Den va ju inte vår om man säger så. Eller ja Robin och hans kompis hoppa på den. Jag tog kort och sprang sen. haha Nästan iaf.



Jag och Jessica någonstans vid 4 tiden efter en galet rolig tjejkväll (ja robin också då)! Ja ni ser ju på oss (mig) vilken charm vi hade, hahah.



Hahahah orginalet på detta kortet va så jävla roligt. Robin ser ut som ett djur. Fan att bilderna är borta. Hans ögon va oslagbara på detta kortet! haha



Hahaha ser ut som jag grinar. Något spårade iaf så vi tog i allt man inte fick ta i ungefär. Hade mycket med båtar att göra nu när jag tänker tillbaka. hmm.. (och Gustav F, om du läser detta vill jag informera att det va utanför Hilton :P haha)



Fick pris i att smyga sämst!



Det va inte det enda stället Robin fastnade på..



...ja även här va det lite tufft att ta sig ur. Medans han grejade i jag vet inte hur länge så tjippade jag efter luft för han såg extremt osmidig ut så jag skrattade ju som en dåre.



Jag hittade iaf ett ställe där man kunde tanka båten. Hilton lyx! Man tog sig till andra sidan stod de (och då va det inte speciellt långt till andra sidan). Mycket bensin i den pumpen... hmm.



Full och glad. Ledsen men har faktiskt ingen annan förklaring. Som sagt hade vi haft en superbra tjejkväll!



Där åt vi en kväll. Man kunde beställa in en hel kanin. Jag tyckte det va lite läskigt.



Ja är rätt känd för att bli bra på bild, haha eller inte kanske :P



Det gjorde ont! Robin trodde mig inte så han testade han också..



Han erkände sen att jag hade rätt!



Vi hittade ett upp&ned vändt ord: LOVE. Det måste vi ju stå i.



Efter att ha gått runt halva ön som det kändes som va det dags för mig att sitta ned en stund.




Jag sa aldrig att vi va normala!


Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Malta verkar fint, och vad fin du är! :)

2011-02-17 @ 09:04:29
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0