Bilder kommer snart!

Just nu är Elena inne här och fixar lite med designen, eller text och sådant som skulle fixas. Så medans de blir fixat så laddar jag batteriet till min kamera. Ni måste tro att jag har det sämsta batteriet till min kamera men anledningen till att de laddar ur jämt är för att jag aldrig orkar vänta tills det är klart innan jag lägger in de bilder jag ska ha. När jag sen lagt in bilderna så glömmer jag ju att att lägga det på laddning igen :P Men men så kan det va!

Jag ska iallafall försöka se till att ha bilderna på dagens shopping inne här innan Big Brother börjar. Om inte så kan ni räkna med att få dem i pausen ;)

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: EvelinaFredin

svar igen:

haha men jaha, jag kollar ALLTID på scrubs, & how i met your mother, sen ligger jag och tittar på disneychannel till jag ska somna :D

haha(a)



har du sovit gott?:)

min natt var inte den bästa,

haha,. somnade vid 03.30 och skulle upp 07..

haha, så äre ibland,

och natten innan de skulle jag också upp 07 och somnade 05. då sket jag i skolan och sov istället, skönt :)

men förutom de så låg jag och grät en skvätt åt '' raise your voice''

SÅÅÅ BRAA!!

haha :D

gud vad jag skriver :)

haha puss.

2011-02-23 @ 22:06:44
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0