Timon och Pombaa

Godmorgon. Idag vaknade Tyris vid 7.40 med lite magknip så lite massage och gungning så la hon av en brakare och somnade om så gick vi upp vid 9 :)

Nu sitter hon i mitt knä och kollar på Timon och Pumbaa, vänder huvudet upp och är kvar så tills jag pussar henne på kinden :p hehe goding. Åh igår satt hon i mitt knä utan stöd som hon brukar göra i knä, jag sa att mamma skulle ta henne snabbt för jag skulle dammsuga. När mamma närmar sig och säger "ska du komma till mormor" så sträcker Tyra upp armarna lite som att "jaa ta upp mig", skitgooo :D

På tal om sitta så sitter Tyra själv men väldigt korta stunder. Hon sitter alltså inte så bra att jag kan sätta henne på golvet och gå, tillslut ramlar hon ju åt sidan menar ja. Men i sängen och så sitter hon korta stunder (ibland inte alls beroende på bushumör :p) och i knä sitter hon jättebra utan stöd. Tror att det är knät som balanserar henne på ngt vis eftersom hon sitter så bra då. Men oavsett är de kul att se när hon sitter och sen ramlar åt sidan i sängen och flinar eller skrattar :)

Nåja, idag ska vi på Sebastians dop så när Tyra ska sova middag så ska jag hoppa in i duschen och försöka hinna göra mig klar innan hon vaknar igen. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0