Sitta och sova?

Skulle skirva om mitt besök hos bm, efterkontrollen nu tänkte jag men jag är så jäkla trött. Tror jag somnar sittandes snart! Inte van att gå upp så tidigt längre eftersom Tyra gillar att sova, plus att Tyra vaknade tidigare inatt än vanligt. Hungrig bebis. Men men, jag lovar att jag uppdaterar er imorgon om mitt sista besök hos bm. Lite sorgligt va det då jag älskade att komma dit och väga magen och allt. Mysigt varrebarre..

Ska även ta kort på armbandet som jag pratat om imorgon också. Hittade min lilla kamera förut och insåg då i samma stund att jag hade ju kunnat fota med systemkameran. Man glömmer att man har en ibland då den ligger lite gömt på hyllan under vardagsrumsbordet där man knappt aldrig kollar! Men imorgon, lovar.

Bjuder på en låt (en cover på en jäkligt bra låt) jag fastnat extremt för, så får ni sova så gott sen!
Kram till er alla!
.

Extremt skön att bara ligga och lyssna på. Duktiga som bara den!
Den som påstår annat borde lyssna en gång till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0