Härligt!

Har nyligen lagt köttet på grillen, härligt som bara den. Vilka vår och sommarkänslor man får av just grillning på balkongen/altanen (beroende på hur man bor), tycker ni inte? Blir lite potatissallad till köttet och skulle egentligen gjort en vanlig sallad men hade så mycket i huvudet förut att jag kom på det när jag kom hem från stan, att ja glömde köpa med grejer till det. Nåja, finns lite gurka och annat här hemma att hacka iordning om vi vill ha.

Blev ingen promenad förut heller då jag kände av mycket sammandragningar. Inget som gör ont men man blir ju lite stel av det så att säga :P Så jag valde iaf att stanna hemma och ta det lite lugnt ist och skönt va det för nu känns det inte så mkt. Det där kommer och går, kroppen övar sig ju inför förlossning. Annars idag blir det inte så mycket mer gjort här för oss Rangfeldt/Johansson. Mörka moln på himlen så det blir nog lite film och gos bara. Längtar som attans till imorgon då vi ska till BM :)

Men nu måste jag ta av köttet tror ja, ska duka bordet också!
Vi hörs igen lite senare! :)


Bilden är lånad.


Kommentarer
Postat av: emmi

Lindis, du borde ha frågestund snart igen tycker jag :) Vad gott med grillat, det äter jag aldrig hemma :( så blir helt överlycklig om jag får det borta!

2011-04-19 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0