Handy(wo)man

Ja har nu käkat lite och sitter fortfarande och kollar på Veckans brott. Tycker det är intressant med mordutredningar och sånt. Jag gillar att se både om lösta och oupplösta mord. Läskigt hur endel fungerar och hemskt hur vissa fått mörda i självförsvar i rädsla för sitt eget liv. Men man ser ju mest om människor som bara mördat utan någon anledning. Nåja, intressant är det vilket som.

Nu tog programmet slut så jag har faktiskt tänkt ta tag i att skruva ihop ställningen till skötbordet nu och va lite handyman av mig. Hoppas det blir bra nu bara :P haha. Ställningen kommer ju vara bredare än själva skötbordet som vi ska lägga på, men jag tror det kan bli bra ändå för då blir det som ett fack på sidan av där man kan sätta blöjor så man har dem nära till hands. Jag vet att jag skrev att jag ville ha låda till skötbordet för att lägga blöjor i under, och det vill jag också ha men kan va skönt att ha blöjor på sidan av skötbordet också som inte ligger i paket. Men vi får se om det blir bra att ha dem på sidan annars får de va endast i lådan under :) Men jag ska sätta igång här nu så kan jag ta en bild sen så ni får se bara hur det blir brevid sängen :)

TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0