Vilken trevlig överraskning

Min mamma kommer hit strax och ska lämna lite chokladtoppar till mig och Krikke. Ni vet sådana goda som jag sagt att jag vill baka själv :) MUMS!


Ingen muffins under mina.

Hon har även köpt med lite naturgodis till mig. Tvivlar på att krikke äter det, hehe. Imorgon förresten ska ni få se lite bilder på en bok jag köpte till min älskling igår. Fyllde i den igår kväll och gav honom när han kom hem. Den har han ställt upp fint på nattduksbordet, så jag tror han uppskattade den faktiskt. Hoppas det. Det är iaf en bok där man kan skriva minnen, när man först träffades och man kan skriva komplemanger och massa annat. En uppskattning i kärlekens tecken helt enkelt :) (går även fylla i till en nära vän eller liknande)

Nu kom mammi så nu ska jag göra mig klar och dra iväg mot stan och jobbet!
Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0