Välkommen åter!

Nyss haft pappa här på besök. Vi har kikat på lite olika bilar men i slutändan så tyckte vi båda om samma bil. Dock är det en diesel bil och det betyder dyr dyr skatt. Men pappa tyckte ändå att det kunde vara något att räkna på då bilen drar otroligt lite diesel. Han skulle iaf ringa och kolla vad skatten är på bilen och diskutera priset, efter det får vi väl se hur det blir om vi åker och tittar eller om vi återgår till att titta efter andra bilar.

Tidigare idag va jag ju iväg och luncha med goa släkten. Avslutade lunchen med att mata sötaste Elliot. Älskar den ungen, han är så söt och sp go när han ligger och kollar runt i taket och massa. Märks att godingen börjar bli med mer, om vad som händer runt omkring :) Älskar att gosa med snutten, blir tyvärr inte så ofta som man skulle vilja! Haha måste berätta också, när vi va hos mormor och åt tårta i söndags så såg det ut lite som min andra kusins bebis skulle börja gråta. Jag gjorde en ful min och heej va han log :D Jag smälte som bara den, han va så himla söt, hehe!


Godingen E


Nu skriker mannen min från köket. Antar att han är döende så jag får väl gå dit och hjälpa han med mat, hehe.

Update:  Skulle skrivit att jag nyss kollat Välkommen åter när jag skrev inlägget och därav rubriken. Glömde dock bort det. Så nu vet ni.. (onödig info, hah)


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-09-29 @ 23:39:17
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0