Mycket nöjd med denna dag!

Från det att vi hördes så åkte jag till jobbet och jobbade till 18 i vanlig ordning. Sedan va ett möte avbokat som skulle varit strax efter 18 så jag drog mig ut till Bergvik för att prata av mig lite med Josefin. Vi babblade så mycket att vi bestämde oss för att jag skulle vänta tills hon slutade och sedan handla lite gott och ta med mig henne hem. Sagt och gjort. Vi handlade med oss grejer till tacos och drog oss hemåt efter mycket spring inne på maxi. Jag menar då att vi varva stället ett par gånger. Nej inte riktigt men näst intill.

Väl hemma drog vi igång med tacosen. Fick den färdig 21.50, bara 10 min kvar tills Lite Sällskap började. (Josefin tyckte att detta med 10 min innan va perfekt, där av vet jag vilken tid vi va klara, haha så himla go!) Satt och pratade och skrattade och haft en jättebra kväll tillsammans med min gumma. (Säger man gumma när man inte kan skriva gumman för att det blir fel i meningen? haha)

Så tack för ikväll min absolut bästa vän, vi ses imorgon :)

Nu mina kära läsare ska jag slå ner här och hoppa i säng
för att se film och sedan sova. Plutten är sjuk så (dödsjuk om man frågar honom men inte riktigt va ;) ) får dra han med mig under täcket och värma honom, min febriga man.

Hoppas ni haft en bra dag!
Godnatt.


Jag och Josefin ♥
Bild från -04 (05?)


Kommentarer
Postat av: Amandusmarit

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-12-10 @ 12:37:10
URL: http://amandusmarit.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0