Jobbiga Linda

Kom hem strax efter 20.00 förut efter jobb och en fika med Malin i stan. Det va riktigt kul att träffa henne faktiskt. Skitgo tjej som jag misstänker/vet att jag kommer spendera mer tid med. Kul med nya vänner :)

Nu sitter jag och är jobbig mot stackars Emma som gör min design i bloggen. Jag ska leta upp lite kort och skicka iväg och se om någon passar till headern. Krånglar med henne med rutor, tjocklekar, mindre, större.. ja massa hit och dit. Men jag måste ju bli nöjd! ;) Men jag litar fullständigt på Emma, hon lyssnar så bra och ger även råd. Lyssnar inte på alla, envis som jag är, men hon är bra :)

Nu ska jag leta vidare här så vi hörs lite senare.

Ps.
Tack så mycket för era kommentarer och hjälp. Det värmer :) Ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0