Jobb

Idag gör jag heldag. Jobbar alltså från 9.00 till 18.00, med lunch från 12-13. Då blir det hem till mamma, hon har bjudit hem mig på lite tacos. Ska bli gott :)

Måste leta upp något kort medans jag är hos mamma, hoppas hon har något bra. Ska nämligen lämna in kort tillsammans med licenserna för att få tävla. Licenserna lämnade vi in igår så kortet måste ges idag! Får bli en liten stressad lunch, men det går det med.




Va tydligen roligare att drömma i morse än att vakna ordentligen. Drömde så jag inte ens hörde sista rigningen på klockan. så ungefär 08.27 vaknade jag i panik. Sprang upp och slängde på mig kläderna, borstade tänderna i dunderfart och sedan upp med det ruffsiga håret i en toffs och iväg. Jag va iaf här 5 min innan jag började så det va ju bra :)

(Linda Fryser -->) Valde att ha på mig mina uggs idag till jobbet. Jobbar inte i dem men de va ju svinkallt förut när jag gick ut på ballkongen och kände. Så uggsen på och det va hur gött som helst ;) Kanske lite tidigt, men jag frös ju.

Nu ska jag jobba vidare här. Kanske kommer upp en dagens outfit senare efter jobbet, med uggsen och de.
TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0