Instant Karma

Nyss käkat så nu är jag mätt och belåten. Tänkte jag skulle fixa ett ansikte också innan Johanna anländer hit. Kanske att lilla E är med också om inte Adde är hemma med honom :) Gud va tiden går fort förresten. Lillen är redan 3 veckor gammal. Och ja om 5 dagar åker Cazzie in för snitt, så dår får hon sin lilla prinsessa också. Nästan bara 1 månad kvar tills tuva kommer också.. Ja tiden rullar och mer och mer folk föder barn bannemej, hehe :) Mysigt!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik och göra mig helt klar.
Vi hörs ikväll efter jobbet!


Another hero - another mindless crime.
Behind the curtain, in the pantomime.
Hold the line!
Does anybody want to take it anymore?

Dammmdiiidammm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0