Hur gött är det inte med en varm dusch när man fryser?

Sitter hemma i soffan nu och funderar på att kolla på någon film eller kanske lite mer av Sex And The City. Det är ju Simpsons på tvn också, och även det funkar ju. Men är nog mest film sugen.

Det tråkiga är ju att man har sett alla filmer typ. Inte alla men de man har. De jag inte sett har jag ingen större lust att se just nu heller. Jag och älskling kollade på Vampyrer suger igår, ibörjan skrattade vi as mycket, då va det verkligen sjuk humor. Den va ju rolig sen med men det blev mer lame humor och ja.. Lame är alltid lame :P Men 3 av 5 kan väl filmen få.

Kul att det är en parodi på Twilight filmerna som (nästan) varenda tjej är besatt av. Alla utom jag, för jag har inte sett dom :P Min kära vän Josefine A. tycker att jag borde se dem och jag ska väl göra det, någon gång. Jag har dock inte haft någon ork till det ännu. Sen förstår jag inte hur de kan tycka killarna i filmerna är snygga.. hmm? Kanske bara jag, men jag tycker inte de är något att hänga i julgranen, alls! Det måste nästan vara deras roller som gör dem så attraktiva i tjejers ögon. Vad tror ni?

Nyduschad och i mjukisarna ska jag nu leta upp någon film! Kan förresten visa vilken parfym hjärtat köpte till mig i sthlm.

Jag fick en i märket TOMMY, och den heter tommy girl


Jag köpte mig även en grå tröja med svarta dödskallar på och lite annat smått. Tröjan va lite tunn (om jag jämför med en tjocklek jag vill ha på tröjorna i vinter) men mysig och fin! Bild på den får ni se imorgon förhoppningsvis. 

Fått hem det jag beställde från Nelly förra veckan, så jag hämtade ut det igår. Den tunna tröjan va ju självklart "för"stor men de va ju för att jag beställde den i M/L. Härlig va den, så den behåller jag! Den gråa, stickade tröjan va det XS på men alldeles för stor, så den ska skickas tillbaka imorgon. Detta med tjocka tröjor är då inte lätt.

Tips på fina tjocka tröjor till bra pris?
Lägg in en kommentar om det isf :)

Men nu ska jag som sagt leta upp en film. Ikväll blir det mer Sons Of Anarchy, yeeeey :D
TTYL.


Kommentarer
Postat av: Seema

Den luktar rätt gott.



den har jag haft.



hade den i högstadiet, men vet inte om jag skulle kunna ha den igen.. endel framkallar ju vissa minnen. minnen man kanske vill glömma. svek, och sådana saker ju..



jag hade en parfym, som jag tyckte mycket om. men när jag sprutade på mig den. så kom minnerna om en tid tillbaka, en förlorad tid.. eller jaa, jag vet inte vad man ska seja. en tid, som jag vet aldrig kommer komma tillbaks. så sen dess har jag inte haft på mig den. hehe.. vad lustigt det är egentligen. att man låter sig styras av sånt. och att det påverkar en så pass mycket ändån ju.. :) mm.. både på ont och gott, som man brukar seja..



ha en bra helg Linda :)



hej hej...

2010-09-03 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0