Ensam/inte ensam.

Sitter i soffan och kollar på Idol och ja det är ju alltid kul att se de första avsnitten. Tänt massa ljus och det är så mysigt så.. Men.. Jag är sååå uttråkad just nu. Ensam hemma och jag blir galen på att bara sitta här, samtidigt som jag inte direkt orkar göra något. Det är ju skönt att vara hemma också, men samtidigt känner jag mig uttråkad för att jag är ensam hemma. Blää..

Nu kom Krikke hem. Då slipper man ju prata med sig själv iaf, haha. I min rastlöshet blev jag helt plötsligt sugen på att kolla på en komedi film. Men finns det någon rolig man inte sett tro? Brukar oftast bli sådana man sett och det är ju lite smått tråkigt. Alltid roligast när man ser dem första gången. Håller ni inte med? :)

Vet ni någon rolig komedi film som ni brukar skratta mycket åt?
Tipsa mig isf, skulle va jättesnällt :)



TTYL.


Kommentarer
Postat av: Seema

Heja björn, Mia och Klara.. sen kommer jag inte på nån mer.. det skulle väl va solsidan(finns den på dvd? om äns det. ;p) och hipp hipp..

2010-09-19 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0