Den ropar mitt namn.

Vilken dag det har varit. Mycket skit med allt möjligt och bilen. Åh blir tokig, oärliga och oseriös bilfirma. Vi kommer inte ge oss förens bilen är tillbaka på deras skitfirma. Jag ska då ha en annan :) (Mycket tjat om detta kanske men är så jäkla arg på dem och deras barnsliga beteende)

Nu på kvällen så har jag iaf tagit det lugnt med tända ljus och slappat i soffan. Kollat på Snabba Cash (igen) och sedan blev det att titta på Lite Sällskap. Carro som va med en kort stund i programmet. Haha gumman är inte van att stå framför en kamera, eller ja hon verkade väldigt obekväm iaf. Men det va kul att se henne :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och gosa ner mig med älskling, kolla på lite South Park och sedan sova. Imorgon gör jag som sagt heldag så jag börjar 9.00, så då blir det inge sovande till kl 10.00 inte. Men som sagt, sängen ropar mitt namn! Godnatt!


Med glimten i ögat ger jag dig min kärlek. Min älskade Kristoffer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0