Åh herregud..

Har äntligen orkat ta mig ur sängen. Jobbade till typ 04.30 igår. Kan säga att jag har en fin träningsvärk idag från allt spring och bärande igår. Det va mycket folk inne i huset igår. Så igår va en dag som man ska jobba på. Det blir nyttigt på alla sätt och vis. Jag ser det lite som en träning för mig, just för allt spring och sånt. Och dagar som idag, då känner man verkligen att man kämpade igår, det är skönt :) Då kan man ju ta lite ostbågar senare med gott samvete ;) hehe.

Jag funderar nu på vad jag ska käka. Måste ha upp energin lite för senare blir det jobb igen... BAAH! Men jag tror jag ska sitta i kassan? Funderar ändå på att ställa mig i garderoben så jag får röra på mig, gillar att röra på mig så man får lite träning. Bra för ben och armar.

Brukar ni träna? Isf, vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0