Tycker till lite då!

Hej hej. Nu är det dags att tycka till lite då!

Idag fick jag frukost på sängen av världens bästa älskling. Han är så snäll min goding :)

Armbanden jag köpte igår verkade hjälpa igår för jag blev inge illamående alls innan jag somnade som jag alltid brukar bli "big time". Idag mådde jag illa när jag vaknade för att jag va så hungrig så jag somnade om ist, haha. När jag vaknade va babe som sagt snäll och gav mig frukost på sängen. Så nu vet jag inte om jag kanske inte mår illa just för att jag åt innan jag gick upp.

Tror mycket med dessa band sitter lite psykist. Va lite kul när hon på apoteket skulle sälja dem och hon säger att det är nog lättare om man verkligen tror att det fungerar, haha. Jo men visst då kan jag börja svälja halstabletter och verkligen tro att de lindrar huvudvärk. För den som är duktig på att tro skulle det säkert funka ;)

Hur som helst så är det ju som en akupunktur så hittar du rätt så hjälper de ju på riktigt. Barn som användt sådana hade hittat punkten och tryckt på själva så de hjälpt. Smarta barn! Det lär jag aldrig lyckas med :P haha

Så, rekomenderar jag dem eller inte?
Med lite tro, ja jag rekomenderar dem, just nu iaf! Vi får se igen om den vecka :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, som jag skrev tidigare så hjälpte de mig nog mest psykiskt. men huvudsaken är ju att de hjälper - oavsett hur ;)

2010-10-29 @ 13:41:06
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Tora - gravid i vecka 39

jag hade också de där grejerna i början och graviditeten och det dämpade allt illamåendet (spydde som en tok fram till vecka 15 ungefär) men tog ju absolut inte bort det helt. Jag gick väl från att spy 4 ggr/dag till 2 ist ;)

Hoppas det blir bättre med illamåendet för dig snart!

2010-10-29 @ 15:43:19
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: seema

dem är inte farliga banden eller??



det kanske inte påverkar fostret nåt?



tror iofs du vet vad du ger dig in på :)



men inga biverkningar och så av det då eller?

2010-10-29 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0