Svar på kommentar

En tjej vid namn Sara har skirvit och vill att jag ska visa hur jag sminkar mig som i videon till Ge mig lite mer. Vi hade sminkös med oss på den inspelningen så det är inget jag gjort själv men den liknar sminkningen jag gjorde själv i videon till Dont Wanna Be Your Girl (klicka på namnet för att komma till videon). 

Jag kan försöka göra en videoblogg denna eller nästa vecka på hur jag sminkar mig. Fått höra vid flertal tillfällen att folk gillar mina sminkningar så kan försöka visa er någon dag :)



Tack så mycket för era kommentarer och komplimanger. Blir jätteglad :)
Se till att bli fråga nr 60 också i frågerutan ni ser till höger. Kommer dra
igång en tävling när vi närmar oss 100:e frågan. Så skriv mer frågor eller
liknande i rutan så vi närmar oss tvlingen snabbare! Fortsätt kika in i bloggen
dagligen för nya upptåg!

Kram till er läsare!


Kommentarer
Postat av: emmelist

haha ja det gäller att bjuda till ibland :P



ja gör en sminkvideo!!

2010-10-06 @ 18:26:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på fredag.



Om du vill få en gratis läkning till DIN blogg så gå in min bloggen och kolla vad du behöver göra!

Http://smekizz.blogg.se

2010-10-07 @ 01:10:25
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:20:51
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga brudar på bilden Like it. ;D <3

2010-10-07 @ 12:28:57
Postat av: Anonym

vad heter hon i vänstra rutan där nere?:D <3 snygga som fan:D

2011-01-07 @ 22:46:36
Postat av: Anonym

hur gamla var ni när ni gjorde fest hoss mig glömde den innan

2011-01-07 @ 22:48:22
Postat av: Volvo-kim

Jag älskar dig. du har den bästa musiken och du är mycket trevlig tjej. stå på ;)

2011-04-05 @ 01:57:39
Postat av: Emelie.N

Ni är så bra :) <3

2011-07-25 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0