God morgon härliga fredag!

Idag kommer det bli en bra dag :) Började ju dock morgonen med att skrapa rutorna på bilen, men inte fick det mig på dåligt humör inte. Just precis börjat jobba och kl 11.00 åker jag till lilla Milton och ska gå ut med honom. Får nog mamma som sällskap tror jag. Efter det blir det hem till mamma för lunch och gos med katterna, innan de blir jobb igen.

Idag slutar jag inte 18.00 utan 16.00 och bara det är ju ett stort plus! Blir hem att göra sig iordning och sedan möta upp svärmor för att sedan åka tillbaka mot stan. Då blir det resturang med svärmor, mamma, mormor, kusin J, moster och J's svärmor (tror de ska med). Efter det rullar vi mot Löfbergs Lila arenan. Ikväll ska vi se på Mamma Mia musikal uppsättning. Ska bli kul faktiskt, men antar att min mamma och svärmor är aningens mer laddade än vad jag är eftersom de har Abba och musiken snäppet närmre hjärtat än vad jag har, heh.

Nej nu ska jag jobba vidare. Skriver nog ett inlägg innan eller efter lunch om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vill också se :D Hälsa Chris!

2010-10-15 @ 19:36:50
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0