Frusen.

Ligger i soffan nyduschad men frusen som bara den under en filt. Väntar på att älskling ska komma hem så ska jag tvinga med han till nyängen och köpa knäckebröd. Är typ slut här hemma och jag behöver det imorgon när jag vaknar.

Imorgon blir det en heldag med Josefin K. Ska bli kul så man kan få tjata av sig lite. Vi ska käka god mat och göra de som faller oss in. Ska bli kul att se vad vi väljer att göra faktiskt :) Måste berätta för henne att ja börjar bli känslig mot vissa lukter nu. Hon berättade en ganska rolig sak om de när vi pratade om känslighet. Jag exempel orkar inte känna mitt schampoo's doft just nu, trots att de luktar gott i vanliga fall.

Nej nu ska jag leta upp någon varm tröja och göra mig klar till de att älskling kommer hem.
WYL.

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0