Soffläge!

Har käkat, betalat räkningar (som jag skrev nedan) och nu slappar jag bara framför tvn. Är lite halvt trött och seg och borde väl egentligen dra mig in mot stan och fixa lite mer pynt till lägenheten som fattas. Ska tvinga iväg krikke att hämta sin julstjärna som han vill ha i sovrummet så jag kan sätta upp den imorgon om jag hinner. I stan behöver jag köpa ljus, något att lägga i adventsljusstaken, något till hallen osv.

På söndag när det är skyltsöndag i stan och då hoppas jag på att hitta en fin krans jag kan hänga på dörren. Ska även köpa med lite julblommor och ställa här hemma! Lär väl få köpa nya innan jul kanske men de gör inget alls de :) Vill ha julfint nu! :)

Men men men.. Vi får väl se om jag orkar mig in en stund sen innan jobbet, för ja.. Idag är det jobb igen 18.00! :)

Vad ska ni göra för roligt?
Skriv och berätta. Kommentarer gillar jag mycket! :)




Cause everything is where it should be..


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Hahah ja men jag säger som din mamma "glöm det" ;D Frågan är bara för och lilltjejen lyssnar på sin kära mor eller om hon är en liten busunge. Oavsett ska det bli väldigt spännande att se, gud vad jag längtar efter henne nu :D

2010-11-26 @ 15:44:37
URL: http://madeleines.se
Postat av: Evelinafredin

stackars dig som måste jobba, på en fredag :o



förresten så sitter jag och lyssnar på dina låtar nu, taggar inför fest, och jag lovar, det funkar, skuttar runt här jag och sjunger, heheh (a)

2010-11-26 @ 18:01:54
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Åh julblommor ska ja nog me köpa nån dag.. mysigt :)



Själv har ja haft en dag på ikea å sen en kväll som bestått av att bygga hyllor från ikea till idol ! :P

2010-11-27 @ 01:47:46
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0