Show!

Acheron och Ida har nyss gått här ifrån. Acheron hade en jätte show för oss. Han måste ha dansat breakdance, såg så ut iaf! Haha, vilken liten pudding! Nedan ser ni en bild på Älskling och Acheron hemma hos svärföräldrarna för ett tag sen! :)




Jag och babe ligger och tittar på The Big Bang Theory, det är ju så jäkla bra. Först tyckte jag att de inte var något märkvärdigt men nu gillar jag det jättemycket. Sheldon är ju underbar :) hehe. Brukar ni titta på det?

Ska springa ut till köket nu och ta mig något att äta. Efter det ska jag göra mig iordning och sen åka in till pappa! Fast först ska jag till affären och handla med lite saker till honom, så klart. Undrar om han vill ha något gottit ändå?`Nåja, jag får se vad jag hittar! Nu ska jag hitta något till mig själv i köket. Krikke-söt tar det sista av tacosen, men jag är då inte bitter.. Jag åt det ju igår! haha.



/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0