Grillmästare!

Jag tänkte att krikke skulle bli det nu. Grilla lite hamburgare åt oss. Mums va gott. Vi skulle ju invigit grillen för någon dag sen men det blev det inge med alls. Så jag hoppas krikke kan lyfta sin rumpa från stolen strax och hjälpa mig med detta. Nog kan jag själv men han får bannimej vara med nu.

Ikväll kommer Gustav hit och då ska vi se något som krikke köpte förut. Va någon serie som handlar om ett kriminellt mc gäng, om jag inte fattat fel. Ja vi får väl se om det är något att titta på, om inte smyger jag nog in i sovrummet och sätter på en film där. Får se vad det blir :)

Nej nu ska jag rycka älsklingen ur stolen här så han får leka grillmästare.
Hörs senare.



/Linda


Kommentarer
Postat av: mor din

när får jag komma och grilla då?

2010-05-26 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0