Bad day på uppdateringar.

Ledsen att jag varit så usel med uppdatering både igår och idag. Förut när jag skulle blogga kom min pojkvän och tjatade att jag skulle göra mig klar för vi skulle in till stan och handla lite. Köpte en blomma till hans mamma (min älskade mamma har redan fått sin present :) hon blev jätteglad!) och även tre spel till oss själva. Vi köpte TP-Disney, Cluedo och Risk. Jag äger de två första och tror att de spelen är roligast ;) Jag ville ha det vanliga TP men jag gillar ju disney filmerna väldigt mycket och det va erbjudande på TP - Disney så det fick det bli :)

Tror vi ska spela något nu men vet inte vilket. Vet att jag inte vill spela risk iaf, inte idag.

Vad har ni haft för er idag då? Har ni bra väder? Det har vi här i Karlstad/Vålberg. Hur gött som helst! :)

Nej nu ska jag piska min pojkvän i lite TP. Wish me luck.. Not that i need it ;) haha. Jooora.


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0