Ett glas cola

Sitter och kollar på 2½ men och har precis hoppat i myskläder. Halvligger i sängen och bara mår. Sängen är ju blande den bästa vän du kan ha. Tror alla håller med om det. Efter 2½ men ska jag se på lite Dark Angel. Tror jag missat två avsnitt hittils på dvd när jag somnat och sedan trott att jag kollat på hela dvd. Men äh, kommer dra igenom den fler gånger än en om man säger så. Vet inte varför men fastnade för serien när den gick på tvn för bra många år sedan.
Åh, nu börjar ju Jim's Värld, det är ett måste, jäkligt bra serie de :P haha

Håller även på att fylla min iphone med massa musik. La in typ allt jag hade :S Orkar inte rensa o skit så nu blir det väldigt mycket musik på den. Mycket bra och mycket skit :P Blev iaf Lil Wayne - Drop The World som ring signal. Ska ordna fler så jag har lite att välja på men gör det någon annan dag.

(Från a till u..) Jag hoppas det blir av med tatueringen imorgon också. Får se vad Tommy säger men hoppas han hinner med det så man får det gjort. Hade jag inte haft sån jäkla huvudvärk så hade jag varit tatuerad nu men ah så är de. Hade verkligen inte pallat att sitta där och ha spänningshuvudvärk, nej fy för det. Ska försöka börja spara så jag kan göra de andra tatueringarna jag har planerat in som jag tror Östi ska få göra. Kommer nog bli jäkligt nice tror ja :) Suget är stort efter fler tatueringar. Ni som tatuerat er vet att det blir som en drog, man vill bara ha mer, mer, meeer :)

Nej nu ska jag se hur det går här för lille phonen.




// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0