It's you and me sugarlove

Idag är det 8 månadersen jag kom hem från spanien efter att ha haft en mycket avslappnad och skön resa med kick men framför allt saknat världens bästa människa, som låg hemma hos mig i sängen och väntade på att jag skulle komma hem när jag steg av planet! Tror aldrig jag stigit av ett plan och varit så lycklig över att få komma hem! Jag och Kristoffer blev då tillsammans, igen! (Vi har då ett förflutet tillsammans på snart 5 år som gått fram och tillbaka) Det har som sagt gått 8 månader nu utan något avbrott, den 1/11 -09 blev vår förlovningsdag och allt känns jättebra med honom verkligen! Vi har även pratat lite på framtiden och sånt och det känns jättekul och spännande! Vi hoppas på det bästa :)



Mitt hjärta, min bättre halva! Du och jag älskling! :) ♥

Såg precis vad han heter på msn 'Linda - The best of me ♥' , du är det bästa av mig med goding :D Älskar dig otroligt mycket! Du får mig att vara en bättre människa! Med dig kan jag verkligen vara mig själv! Åh va bra du är :D

// Lycklig Linda


Kommentarer
Postat av: Oscar

Ser ut att vara en snäll kille, det där :)

2010-03-19 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0