Tv.nu

Ska precis kolla på www.tv.nu och se om det går något bra på tv.. Tvivlar på det så blir nog Big bang theory, det är ingen dret det inte.

Haft en mycket trevlig kväll med Ida och Linda, tack så mycket för det trevliga sällskapet. Träffade även Louise, min kusin som blev 18 idag (igår). Kul att träffa henne också! Som igår fick jag även skriva autografer idag. Dock till lite äldre än igår. En viss pinsam komisk situation enligt mig. En av dem kom sedan och sa att de fejkat min autoraf på sin egen arm med samma penna jag skrev med. WOW va imponerad jag blev. Eller kanske inte nej. Jaja, så kan det va. Roligt ändå.

Men nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv eller BBT.






Saknar dig busongen ♥ Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0