Stay.. toss.. stay.. stay.. toss..

Måste skynda mig nu. Tänkte kika in och säga godmorgon! Jag måste hoppa in i duschen nu och sedan göra mig klar och packa ner lite tvätt och massa annat, för att sedan dra till jobbet. Efter jobbet blir det som sagt till min manager för lite samtal och sedan med mammi och handla present till älskade Emelie!

Ikväll ska jag ju även rensa ur garderoben! Längtar faktiskt efter att få dra ut lite skit så jag får plats med nytt. Bara jag tillåter mig att vissa saker måste bort bara. Annar är man "men detta kan va bra att ha någon gång" men likt förbannat använder man det inte. Så nu ska det bort! Det som man trycker långt in i garderoben får äntligen se dagens solljus, hehe!


BRUKAR NI SLÄNGA ALLT NI INTE ANVÄNDER ELLER ÄR NI SOM MÅNGA ANDRA MED "BRA HA SAKER"?

Skriv gärna och berätta :)


Kommentarer
Postat av: Seema

Hej Linda !



Riktigt fin out-fit du har idag ;) spec den bilden till höger, med scarfsen :) den va riktigt bra, och du va riktigt stilig i den =) har du på dej den kanske idag =) Ler



ha en bra dag. hej hej...

2010-07-30 @ 11:47:25
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar; Tusen tack :D

2010-07-30 @ 19:56:51
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0