Linda tipsar: Läs Madde's blogg!

(internet dog men jag hann printa sidan, haha. Så ni får länken HÄR till maddes blogg.)




(Ser ni vad det står?) Här kommer inlägget iaf:

"God morgon!
Ibland klär jag verkligen min hårfärg.. Igår när jag och Micke satt och åt ärtsoppa så frågar jag honom helt seriöst

 - Vad är det här för något egentligen? Bönor?

Som tur är så kom jag på mig själv innan jag fick hans onda blick och nästan skrek "ärtooooooorrr!!". Sen bara tittade vi på varandra och skrattade, hur dum får man egentligen lov att vara? hehe

Kram kram"

Haha jag tycker iaf att du är genomgo Madeleiene :)

Nu ska jag käka något sen göra mig klar och dra till jobbet!
Slöade ner mig lite här. Men hoppas ni får en bra dag, och glöm inte skriv kommentarer, frågor eller maila. Svarar så fort jag kan!



Byebye.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Du är så söt hjärtat! Det är farligt för mig med alla gravidhormoner att läsa sånna här söta saker från dig, ögonen blir alldeles våta :D



Tack för att du är en sån himla fin person, är så himla glad att jag har dig! Igår morse så låg jag i sängen och pratade med Micke och upptäckte att jag inte fått nått grattissms än, så sa jag "tänk om ingen säger grattis till mig, inte ens på facebook" men så ändrade jag mig snabbt igen och sa "eller jo, Linda kommer iallafall säga grattis, hon gör alltid det" och mycket riktigt så hade du varit inne där bara någon minut efter 12 för att gratulera, Tack! :D

2010-07-23 @ 11:18:24
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0