Husfru.

Står i köket (inte för tillället) och lagar mat. Idag bjuder jag på kött och pommes, med lite mexican och kebab sås. Det är farligt gott det! Medans jag tinade köttet så packade jag in presenter till Hampus. Alltså bebiskläder är ju så sött. Smått och gulligt! :)

Haft en bra dag på jobbet idag också. Va inte riktigt lika varmt idag så det va skönt. Men himlen öppnade ju sig sedan också så det är väl inte så konstigt att det varit lite svalare idag.

Tillbaka till köket för min del. MAAAAT, inte ätit något idag så nu ska jag unna mig ;)



/Linda


Kommentarer
Postat av: mamma

Du måste äta nåt innan du drar i väg till jobbet gott o höra att du har det bra på jobbet du verkar trivas : )

2010-07-15 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0