Ett samtal och sen sängen.

Haft en bra dag på jobbet idag. Tiden gick fort och jag har haft roligt med grabbarna. Lite kul när man pratar om hjärnor på jobbet, den som sa det idag hade nog minst hjärna av oss alla där ett tag. Haha vad vi skratta när jag bräcka honom i en simpel grej. Men ja, det ska vara kvinnor till allt ;) haha. Nejdå!

När jag kom hem till min hungriga man så åkte vi och handlade lite mat och som ni ser längre ner i bloggen så blev det pizza. Den blev faktiskt jäkligt god :) Efter det va vi duktiga, vi städade! Så nu är det renbäddat, fint på golven och iordning plockat på de flesta ställen här i lägenheten. Nu ser det ut som ett hem igen :) (som babe brukar säga)

Men nu ska jag ringa min mami som ska komma och hämta mig imorgon eftersom älskling ska ha bilen för att jobba :) Så mamma ställer upp och hämtar mig så jag kan ta mig till mitt jobb :) hehe. Efter samtalet med mamma, så blire sängen för filmmys med bästa babe!

Hur skönt är det inte med en renbäddad säng? ♥



/Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Hemmagjord pizza är oftast godare än köpt!

2010-07-13 @ 23:45:24
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0