Tjejkväll med C.S

Caroline Andersson och Sandra Andersson.
Dessa flickor har jag haft lite mys med ikväll. Det blev tacos och snack om allt och ingenting. Efter maten skulle vi käka semlor. Jag blev så mätt så jag mådde illa som fan, Carro orkade verkligen inte och Sandra tvingade i sig en ungefär. Nej ingen semla för mig och C. De fick stå kvar i hennes kylskåp så hon kanske mumsar i sig inatt, vem vet! Efter maten iaf blev vi alla riktigt sega och la oss och kolla på Tv5 play, outsiders. "SJUKA" människor det finns. Alla har vi fantasier men alltså ibland känns vissa saker ganska överdrivet, nej inte ganska, väääldigt överdrivet. Men men, alla har vi våra liv :) Sandra gick efter en stund så jag och Carro fortsatte att kolla runt på internet, kollade på kort och jag dog av skratt, hahah! Carro kan hon, dock inte med flit, men kul va det! Läste på massa sidor på internet och fortsatte snacka om allt och inget. Aah, mycket trevligt och roligt framför allt har det varit ikväll! Tack för det brudar!

Nu sitter jag i min säng, funderar på att slå igen mina ögon, men är inte speciellt trött. Var riktigt trött förut men sen gav det sig.. Bläää. Så jäkla tråkigt när man inte kan somna. Ska upp imorgon och träna två timmar med laget, vilket är behövligt! Bara uppvärmningen tar kål på mig :P haha. Efter träningen ska jag göra mig iordning och åka med krikke ner till stan och käka på Alfi med Babe då, pappa, farmor och farfar. Ska bli mysigt! Nej, får väl dra på en film eller något och se ifall man kan somna. Men vi hörs väl kanske sen om jag har några få ord kvar att skriva ner och om jag ej somnat.


// Linda


Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du sett här Linda? :)



http://amandavardet.blogg.se/

2010-02-06 @ 02:26:48
URL: http://sessankarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa jag såg de :) Snällt av henne att lägga upp den!



ligger på lily's blogg också. Men de är ju inte så konstigt, hon är ju min barndomskompis ;) hehe, men ändå, hennes blogg är ju ganska stor :)



vilken fin blogg du hade förresten Sofie, den ska läsas :)

2010-02-06 @ 10:57:39
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0