Super bowl

Kikat lite på Super bowl, men bara lite. Saints vann och blev världsmästare, yeeey! (okej, nej jag är egentligen inte insatt i detta alls, men enligt bebb och många andra va detta bra ;), så de va ju bara att haka på, hehe)

Och..

Jag vill ha min iphone nuuuu. Trött på min lilla eriksson nu, som jag haft i tre olika färger. Bebb ska hjälpa mig o fixa det som behövs eller de jag vill ha i den, vilket är bra. Han får vara min levande instruktionsbok :P Kikat på lite design till iphonen som blir att köpa, det tycker vi om! "Jag har dig sparad i min ifån" haha (från: I love you, man.)



Nunununununuuuuuuu!!! :)
Men får vänta någon vecka till.


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0